He’s the future I want

Tänkte att det inte ska ta lika lång tid emellan denna gången. 

Veckan har passerat och det har varit mycket jobb. Har fått en del nya brukare och det känns roligt. Blir fascinerad av mångas historier. 

Annars igår var det först jobb på dagen. Sen var det en riktigt myskväll med middag och Melodifestivalen. Liten promenad på kvällen också. 
Somnade rätt sent inatt, tror klockan var ungefär 01.30 så vaknade efter 09 imorse. Blev förvånad att jag sov så länge. Brukar vakna runt 07 även när jag är ledig. 

Idag har jag mest varit hemma. Är sjuk också så försöker att ta det lugnt. Var bara snabbt till affären innan. 

Imorgon blir det jobb och det blir det större delen av veckan också. 
Hoppas att det inte snöar imorgon för är ute mycket när jag jobbar, så fryser hela tiden. 

Ska se klart filmen på tv nu och sen sova. 

Kärlek&Respekt
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0