Inside his hug

Oj, vad det har ekat tomt härinne. Har tänkt några gånger att det nog är dags att blogga, men sen har det inte blivit av. 

Det har hänt rätt mycket, men inget som jag kommer ta upp. 

Idag vaknade jag med ögoninflammation. Hade det rätt ofta innan men har sluppit det i nåt år. Men nu var det dags igen. Hoppas att det försvinner tills imorgon. Det börjar kännas bättre nu. 
Måste bara skärpa mig med mina linser. Har i dem alldeles för länge mellan varven. 

Annars var jag och jobbade idag, sen har jag bara varit hemma. 

För nån vecka sen skrev jag in mig på gymmet, 24/7. Har varit där och det har varit så skönt. Har fortfarande träningsvärk och det känns skönt. Funderar på att gå dit lite senare. 
Det är bättre att va där sent på kvällen tycker jag för då kan jag ha min egen musik på utan hörlurar. 

Tänkte äta lite nu och se klart filmen jag tittar på. Sen får jag se. 

Kärlek&Respekt
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0