Iväg till stan

Man tänker verkligen konstiga tankar när man är yrvaken och hjärnan inte har kopplats på än. Imorse när Durim väckte mig fick jag för mig att jag inte kunde svara på hans meddelande för han inte har comviq och hela min telefonbok skulle få meddelandet.

Ska traska iväg till stan nu till banken och fixa ett nytt bankomatkort för mitt funkar inte :/. Så har inte en enda krona fram tills jag har fått ett nytt. Får hoppas dom rappar på för har verkligen inte råd att vänta 100 år.

Hörs sen iaf :D

Kärlek&Respekt


Yes detta va det bästa jag kunde komma på


Kommentarer
Postat av: PiaLotta

Haha! Tvångssparande kallas det!

2010-06-01 @ 18:29:56
URL: http://piasparadis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0