Äventyr till Arlanda

Nu är jag på praktik och det går bra :) . Ska va där innan 8.30 och tog tåget 8.13 igår så kom 10 minuter försent så tänkte ta tåget 7.43 idag så tog bussen till tågstationen 7.09 och tog det tåget jag skulle och när vi hade kommit halvvägs till Knivsta stannar tåget mitt på spåret och dom säger att dom inte har nån ström så dom skulle stänga av allt för att spara på den så vi satt där i en timme typ och bara väntade. Var rätt kul på ett sätt för typ hela vagnens mobiler ringde. Först ringde min sen ringde alla andras hur många gånger som helst så satt och tänkte på hur beroende vi är av våra mobiler. Tack och lov att man har sin mp3. Sen iaf efter en timme typ började vi rulla igen och när vi närmade oss sa dom att det står nåt tåg framför oss och dom är tvugna att vänta tills det har åkt så vi väntade en stund och efter ett tag igen sa dom att det är nåt fel på tåget där framme så vi kan inte stanna så ni som ska till Knivsta får följa med till Arlanda och byta tåg där och åka tillbaka till Knivsta.
Så det var bara att åka dit och yra runt och leta efter tåget men som tur va träffade jag en tjej som är på samma ställe som jag på praktik så till slut kunde vi åka till Knivsta så var där runt 10 typ 2 timmar försenad men som tur va visste dom vad som hade hänt och dom sa att det t.o.m. hade stått på internet.

Men resten av dan gick bra iaf så det var skönt :) . Det var iaf första gången jag var på Arlanda. Såg iofs aldrig själva flygplatsen men var iaf nere vid tågen och bara det var för första gången :P .

Somnade som vanligt i klassrummet idag. Fattar inte varför jag blir så trött , gick och la mig jättetidigt igår. Klockan var typ 22.50 när jag la mig igår och somnade nästan direkt men vaknade iofs av en hostattack vid 02 typ och nån annan gång men somnade om direkt igen. Blir alltid trött där runt 13 typ och sitter och nickar till hela tiden men som tur är så ser min handledare inte.

Nu ska jag bara ta det lugnt hela kvällen och sen lägga mig tidigt. Tog riktigt emot igår men det går bara man vill. Är ju trött hela tiden så förhoppningsvis går det ..

<3



Bild från 2008.11.18


Kommentarer
Postat av: jenilita

hej gumman! haha stackars dej vilken jävla resa!!!

Skönt att du kom fram till slut! inte heller varit på arlanda alltid flygit ifrån landvetter! Jag e samma som dej skit trött o seg fast man sover ja tror det har med vädret att göra o att det blir mörkt så fort nu för tiden ,, ja vet itne. ja zlatan e kung!!!!!! puss o kram

2008-11-18 @ 21:31:05
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: sosso

Sv:

HAHAHAHAHA ska jag göra

2008-11-18 @ 22:56:23
URL: http://idiotsosso.blogg.se/
Postat av: Melinda

Så du praktiserar på Arlanda ? :)

2008-11-26 @ 22:38:59
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0