Jobba

Om blogg.se fortsätter va såhär cp hela tiden är det nästan bud på att byta blogg. Synd bara att man har haft den här i snart 2 år och det är tråkigt när allt inte är på samma ställe men fortsätter det så så kanske man får göra det.

Trodde jag började jobba klockan 17 men såg nu att jag börjar klockan 18 nästan hela veckan så då har man iaf längre tid på sig att söla och ta lång tid på sig ^^ .
Vi får se om det kommer mycket folk idag , det beror väl mest på vädret och det har redan regnat idag tror jag så vi får väl hur det är senare.

Fick första meddelandet från Durim inatt sen han åkte , kändes skönt för har ju inte vetat mest av tiden om han lever eller inte. Skickar ju meddelande till han hela tiden men det är riktigt dyrt för han att skicka medans det är gratis för mig så skrev till han för nån dag sen om han iaf kan försöka skicka nåt för bara ett meddelande kan inte kosta så många miljoner så nu gjorde han det iaf.

Ska snart börja fixa mig och sen sticka till jobbet ^^ .

Vad ska ni göra idag ??

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Jenilita

Hej gumman

Hoppas allt e Bra haha , Ja cphora haha va fan man kan ju inte utala sephora på något annat sätt haha. Va härligt att du fick ett sms så du slipper oroa dej:) när kommer han hem?



Bamsekram

2009-07-28 @ 17:57:13
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0