Allt kommer tillbaka

Vill bara tillbaka till Landskrona nu. Känns nästan som jag lever i en skugga nu , som att jag inte är riktigt medveten om sånt omkring mig. Som att jag är i mina egna tankar hela tiden och inte orkar bry mig om nåt här uppe.
Min hjärna är fortfarande kvar i Landskrona och jag mår inte bra av att va här.

När jag va 16 år va det något riktigt jobbigt som hände som jag mådde riktigt dåligt av så jag sov jättemycket typ hela tiden och var trött hela dagarna.
Känner nästan likadant nu och det får mig att få tillbaka en massa minnen från då för har inte känt mig så sen dess.

Vill inte.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless

Åååhlåter jobbigt :-( Har också haft såna perioder... vantrivdes när jag bodde i Sthlm med mitt x.. men så fort jag kom hem så var allt bra igen... typ. Haha.

2009-05-12 @ 14:18:21
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Usch då. Vi hoppas att allt blir bättre. =)



Sv: Tack för kommentar. Inte helt copy, men helt klart inspirerat. Äsch.

2009-05-12 @ 16:24:46
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0