Eddie ?

Hade en riktigt konstig dröm inatt.
Eddie som va med i Idol va hemma hos mig och vi låg och kollade på tv eller nåt.
Sen från ingenstans började vi hålla på och ja .. gick hela vägen.

Sen fick jag riktigt dåligt samvete för jag visste att jag skulle förlora Durim eftersom otrohet är absolut inte acceptabelt mellan oss. Så jag slängde ut Eddie och skrek att jag aldrig mer vill se han.

Herregud så lättad jag var när jag vaknade.

Att jag tycker om Idol och tittar på det varje fredag vet alla men att det skulle gå så här långt trodde jag inte.

Kanske dags att skaffa en hobby på fredagarna ^^

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Fatima

Hehe stackars killen din. :P

2009-11-24 @ 14:20:17
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0