Fredag den 13de

Idag är det fredag den 13de, oh maj gaaad bäst att hålla sig inne !
Tror ni på det ? Jag tror ju lite på det men konstigt nog inte så mycket som man skulle kunna tro.

Jag är ju verkligen jättevidskeplig. Inga nycklar på bordet, aldrig öppna ett paraply inomhus och aldrig nånsin gå på en A-brunn. Folk har nog trott att jag va efterbliven nu när jag jobbade inom hemtjänsten och jag råkade cykla för nära en A-brunn och jag va tvungen att knacka mig själv på vänster axel 3 gånger. Eller ännu värre när jag råkade cykla för nära typ 7 A-brunnar och fick knacka mig själv på vänster axel 21 gånger. Det hände senast igår kväll när jag jobbade.

Tror ni på fredag den 13 och andra vidskepligheter ?

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0