Utebion igår

Var på utebion igår. Jättemycket folk !
Träffade Lydia i stan vid 20 så vi gick till Rhodos och köpte varsin sallad och sen gick vi och satte oss i parken.
Vi såg sen att vi inte hade fått några bestick så Lydia gick och hämtade det för jag skämdes haha.
Vi väntade i typ 1½ timme men den tiden va nästan den bästa när man träffade en massa folk och satt och snackade och så.

Men filmen va lika bra som dom andra gångerna jag har sett den. Älskar Michael såååå mycket.

Kom hem vid typ 00.20. Var inte så trött imorse när jag gick upp vid 7 men när jag kom hem vid 14 kände jag tröttheten komma. Den har inte försvunnit än.

Hoppas iaf att dom fortsätter med såna saker i vår fina stad :D

Kärlek&Respekt

Innan jag gick

 

När vi väntade på filmen


Under filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0