Vila i frid Lunarstorm

Har ni hört att dom kommer att lägga ner Lunar för gott nu i sommar ?
Det startades 1996 och man måste ju verkligen säga att dom har lyckats.
Jag skaffade min första Lunar 2001 tror jag. Tyckte att den sidan va sååå rolig. Va inne på den så fort jag kunde.
Avslutade mitt medlemsskap för gott sommaren 2008. Hade inte varit inne på riktigt länge då.

Mellan 2003-2006 typ va Lunar den sidan jag va inne på typ 24/7 i skolan, var helt beroende.
Har träffat riktigt många jag känner idag där. Iaf folk från Malmö. Låter kanske mobbat men så är det för många haha.
Kommer ihåg ibland på Malmöfestivalen såg man folk man hade sett på Lunar och bara tänkte "där är han". Måste tänkt så minst 100 gånger.

Så mycket man tvingade folk att kommentera ens bilder, man skrev dagbok, skickade vänförfrågningar, skrev på klotterplanket och givetvis bråka haha.

Ja det va härliga tider. Så Lunarstorm, vila i frid !

Kärlek&Respekt


Tack för alla roliga stunder 2001 - 2007 :D


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha lunartstorm, har glömt bort det

2010-06-09 @ 19:12:44
URL: http://msjane.blogg.se/
Postat av: jENILITA

åhH ÄLSKADE LUNARSTORM! Utan det hade jag alldrig funnit dig!!!!!!!! O många !!!



Det va tider det hehe, Facebooks fel att lunar dog:(



PUSS

2010-06-10 @ 00:00:21
URL: http://WWW.BLONDITAMEDFOTBOJA.SE
Postat av: NeDyA & EmmYy

Vad lyssnar du på nu, alltså vilken radio station?

2010-06-10 @ 08:41:39
URL: http://reggaetoninsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0