Ja eftermiddagen har redan börjat hemskt. ...

foton-0162 (MMS)

Ja eftermiddagen har redan börjat hemskt. Gick till tågstationen och skulle ta ut pengar till biljetten. Då funkade inte kortet så jag blev irriterad och gick in på Kvantum för att köpa nåt så jag kunde få pengar. Men givetvis va kortet oläsligt så de va bara att lägga tillbaka tuggummit jag slet åt mig för att köpa nåt litet. Gick då till biljettautomaten för att se om kanske mina pengar räckte till biljett men det gjorde dom givetvis inte. Så det va bara att traska hem svärande och irriterad och hämta pengar. Hann hem och tillbaka på en kvart. Så fick ta tåget nu kvart i istället för 20 över. Filmen börjar 17.50 så kommer hinna fram i tid iaf. Peppar peppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0