Anders&Kastriot

Dom senaste dagarna är det nån som kallar sig Anders som har ringt mig. Han låter som han är från Sthlm eller nåt och är typ 60 år. 
Han säger att han ringer från skolan och frågar efter Kastriot.

Min gissning är att den här Kastriot har hittat på ett nummer som råkar va mitt och gett det till sin lärare eller rektor Anders och låtsats att det är hans eget.

Det enda som stör mig är att han ringde i torsdags klockan 22.16. Och det gör väl inte en lärare eller rektor.
Sen har han skrivit ett meddelande också där det stod: "Hej lilla gubben. Tänker på Dig och hoppas att Du har det bra. Ring om det är nåt... Hälsar på nån dag. Anders."
Tror inte man skriver så till sina elever.

Om det skulle va så att han är ett äckel så är det bra iaf att han inte kan få tag i den här Kastriot. Hellre att han isf terrar mig än nån annan.

Bara störigt att hans nummer inte finns på Eniro. Men men, får se om han hör av sig fler gånger.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0