Dag 23: Mina rädslor

Har några rädslor.
Ballonger som smäller, katter, fåglar. Har blivit höjdrädd den senaste tiden, vet inte varför. Märkte det när jag var i Gbg och stod ute på balkongen på hotellet, det var ju sjätte våningen. Och helt plötsligt så var jag jätterädd och kunde inte stå där ute mer. Skakade nästan.

Det jag fasar för är att jag ska drunkna eller att jag va typ i en byggnad och nåt händer så jag rasar mot min död. Antingen att jag trillar ut genom nåt fönster eller att hela byggnaden rasar.

Men det jag är mest rädd för är att det inte ska bli nåt av mig. Att jag aldrig kommer hitta ett jobb jag trivs med och ha en familj och leva det lugna kärleksfulla livet jag vill leva. Det är inget komplicerat liv jag vill ha.
Kan lika bra va lite privat nu. Väldigt privat.
Så nu vet ni det.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0