Fjortisinlägg

Hittade skivan idag där jag har lagt allt som jag bloggade om när lunar fanns. Från 2003-2007. Herregud vad det är roligt att läsa.
Man hade verkligen kul under fjortistiden.


Här är ett exempel på inlägg:

Lör 18 okt 2003 13:04

Övrigt, 10 läsare totalt

jaha vad kan jag skriva här då??
Var ute igår, med en massa kompisar... Träffade en skitrolig kompis-Jocke-Pocke...!
Om man vill ha det så kul som man kan ha det en frsdagskväll ska man absolut se Jocke när han är packad...!!
Ja men vi ses ikväll Jocke och försök att ta med dig -du-vet-vem-.... Kram till alla!!

 

 

zzzzzz.....trött

Sön 2 nov 2003 14:51

Övrigt, 5 läsare totalt

 

har precis kommit hem från tessie(kompis, kolla pres). Fick mig ett strul inatt hemma hos henne iaf..(inte med henne då!!=)) ) jaha vad har mer hänt som e kul då?? hmmm..får tänka nu!! nej det har faktiskt inte hänt nått annat speciellt!!
jaja men ha det bra alla och ta hans om varandra! Pusssssss***







don’t piss me off!!!

Tis 3 feb 2004 12:19

Övrigt, 5 läsare totalt

 

vill bara säga till alla att gör
mig inte förbannad!! jag kan få såna jävla utbroot
på folk jag inte gillar så att jag nästan dödar dom!!
mina kompisar vågar fan inte göra mig förbannad...
dom har sett några av mina utbrott på
människor jag inte ens känner så för er egen
skull: Don’t piss me off!!!! aaiight!!



Kärlek&Respekt

16 år och oh yes sooo fjoortizz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0