I'll be back

Asså, ja jag vet.
Bloggen har blivit jättetråkig den senaste tiden. Handlar mest om jobb och jobb. Och massa mobilbloggningar. 

Saken är bara den att jag jobbar så fruktansvärt mycket nu för tiden. Känns som jag är mer på jobbet än hemma, och som jag inte hinner med nåt annat.
Dessutom så har jag en massa andra saker att tänka på. Mycket som förändras nu.
Har knappt träffat nåt folk denna sommaren ens.

Ska jobba 7 dagar i streck nu från och med idag, och som ni vet så var igår enda lediga dagen denna veckan.

Saknar faktiskt att slänga på er mina åsikter om allt möjligt som andra tycker är olämpligt.
Men alla ni läsare har följt med hela tiden trots att det har varit tråkigt nu, så tack. Läsarna har till och med ökat, så ni kanske tycker om att läsa om mitt jobb.

Nej, men skämt åsido, jag kommer att gå tillbaka till mitt vanliga jag snart.
Efter sommaren har jag bestämt mig för att försöka ta en veckas ledighet för att bara pusta ut lite.

Så ja, stay tuned. I'll be back.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0