Detta har hänt

Känns som det var ett tag sen jag skrev ett ordentligt inlägg.

Allting rullar på som vanligt. Jag jobbar och träffar folk. Det är ungefär så mina dagar ser ut.

Har ju haft det tufft sen i höstas och mycket har hänt och tyvärr nästan bara dåligt, men saker rullar på och man börjar se framåt.
Det som inte dödar en, gör en starkare heter det ju.
Livet går ju upp och ner och det finns inget man kan göra åt det.
Det enda man kan göra är att va tacksam när det vänder till det bättre.

Det går bra på jobbet också. Trodde det skulle ta längre att lära sig alla adresser hem till brukarna, men man lär sig så smått. Annars är det bara att fråga.

Är ledig imorgon, så det är rätt skönt.
Ska förmodligen bort till nån körskola då och göra syntest. Vill egentligen inte för min syn är jättedålig, och jag är rädd att dom ska säga att jag behöver glasögon. Och det vägrar jag ha. På sin höjd isf linser, men det tänker jag också undvika så mycket det går. Vill inte peta in nåt i mina ögon.

Nu vet ni iaf lite av vad som pågår. Saker börjar falla på plats.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0