Fest i hela huset

Ja, igår var det fest hos Jessica för att fira hennes födelsedag.

Träffade först Jessica L och Jossan så deras mamma körde oss. Det är ju bara typ 200 meter, men det regnade.

Så när vi kom dit åt vissa mat, sen satt vi bara och hade kul och så.
Sen vid 00.15 skulle vi ner till stan, men taxin vi hade beställt kom inte, så det blev en massa samtal fram och tillbaka och vi kom ner till slut.

Vi gick till Sir Henrys. Det va riktigt kul. Kan kanske tycka att där va lite väl mycket medelålders människor, men det är inget att bry sig om så.

Träffade en massa folk som jag inte hade sett på 100 år som jag va jättenära med innan och umgicks med varje dag. Speciellt en gammal killkompis. Vi stod och asgarvade när han påminde mig om saker jag har gjort förr haha.

Vid 02.50 ringde en person mig och jag ville prata med h*n, så jag sa till dom andra att jag ska hem, så det gjorde jag. Det var så skönt att komma hem och lägga mig, var så trött så jag knappt kunde stå på benen.
Så babblade i telefon till 05 typ och somnade som en stock sen.

Vaknade imorse runt 11. Har varit riktigt seg idag och suttit mest av dan.

Men en riktigt rolig kväll var det iaf!

Kärlek&Respekt


Jessica L och jag.


När vi bestämde oss för att ta bussen
ner till stan istället.


Hemma hos Jessica


Jessica älskar nudlar och ravioli så jag och Jessica L
köpte ett kakfat och la nudlar på det.
Plus en låda med ännu mer nudlar och ravioli.


Kommentarer
Postat av: Jenilita

HAHA det tycker du va ! Varför inte om 1 år får det bli iallafall ;)

2011-05-30 @ 00:39:34
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0