Igår

Var ju på Jessicas inflyttningsfest igår.

Som en del vet så är jag till stor del synsk, och jag hade sagt till Jessica redan för några dagar sen att det kommer bli jättemycket bråk, slagsmål, folk som sitter nånstans och gråter osv. Och som vanligt hade jag rätt.

Men annars va kvällen rolig med många asgarv. Älskar när man står och asgarvar åt sånt/såna man inte får skratta åt egentligen.

Hade inte varit full sen hösten 2008 plus att jag va jättetrött, så alkoholen slog på direkt.
Men är konstigt nog inte så bakis idag. Mest bara seg.

Har iaf gjort det jag brukar göra så fort det har hänt nåt.
Ringt Jessica G och informerat henne om allt iom att hon missade festen.

Ska hoppa in i duschen nu, sen blir det nog övningskörning ikväll.

Min kamera hade såklart inget batteri så det blev inga bilder tyvärr.

Hörs sen.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0