Stress, stress, stress

Har hunnit med en hel del idag, så det är skönt. Kom precis hem nu.

Ska se om nåt händer ikväll, annars stannar jag bara hemma. Det hade varit rätt bra att göra det. Mår inte alls bra. Det är riktigt jobbigt att alltid känna stress i kroppen. Kan knappt somna på kvällen för att jag är så stressad och orolig över att jag ska komma försent till jobbet. Vaknar med ett ryck flera gånger på natten för att jag är rädd att klockan inte ska ringa eller att jag ska råka stänga av den istället för att snooza. Är alltid spänd till max.

Kommer inte kunna ta riktigt ledigt förrän i augusti så får hoppas att tiden går fort. Men kan inte ta nån längre ledighet för behöver ju alltid pengar.
Har lite planer på lite saker som ska hända så får jobba lite på det. Trivs ju inte alls nu.

Måste sluta tänka 'Jag borde göra det och jag borde göra det' så fort jag är ledig. Borde ta några dagar och bara inte göra nånting. Men det känns omöjligt just nu med den här äckliga stressen man känner hela tiden.
Nu när jag har legat och skrivit detta har jag tänkt 1000 gånger 'jag borde städa isället för att ligga här som en latmask, det finns alltid nåt att göra'.

Får hoppas det blir bättre för det är verkligen på bristningsgränsen nu.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0