Saknar min stad

Kom precis hem från stan. Är ju aldrig där mer här i Landskrona så kände när jag gick att jag saknar faktiskt det.
Saknar min fina stad som jag va så glad för. Det är här jag alltid har känt mig trygg. Det är här jag har spenderat alla mina år och det är här jag har alla minnen ifrån.
 
Är ju alltid i Malmö annars iom att jag jobbar där så mitt hem här i Landskrona har ibland bara känts som en övernattningslägenhet.
Men kände nu när jag gick där att det får bli ändring på det.
 
Landskrona är ju faktiskt min stad och har alltid varit och vill fortsätta ha det så. Det är nåt med denna staden som gör att man inte kan lämna den.
 
Och jag känner samma sak. Det är här jag vill leva.
 
Kärlek&Respekt
 
 

Kommentarer
Postat av: jessica

Tummen upp. LANDSKRONA i vårt hjärta :P

2013-12-27 @ 16:32:17
URL: http://nellienilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0