Edvin

En stor eloge till mitt största fan som är besatt av min blogg som inte kan leva utan den.
Asså han är inne på bloggen just nu och citerar inläggen och låter inte mig sova.
 
Han hade helt enkelt inte klarat sig utan mig. Därför han ligger och plågar mig just nu i telefonen med en massa extremt dåliga skämt och skrattar åt dom. Riktigt torr.
 
Ändå kan man inte ha det tråkigt med denna tråkiga personen som jag får stå ut med varje dag efter jobbet, haha.
 
Edvin: Jag har faktiskt Viasat film så ska se vad jag ska se för film idag.
Jag: Ljug inte, vet att du ska se den efter klockan 00.00.
Edvin: Nej, min pappa har satt kod på dom kanalerna. Jag har försökt lista ut vad koden är, men lyckas inte.

Hahahahahaha!!
 
Kärlek&Respekt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0