You know how to appreciate me, I must stick with you my baby

Idag är en sån riktig lördag. Bara legat och tagit det lugnt hela dan utan några särskilda måsten.
 
Synd bara att dagen har gått så snabbt. Börjar känna mig trött så får nog resa mig upp härifrån och börja planera inför iftar sen så jag piggnar till.
 
Ska va helt ärlig nu. Detta är bara tredje Ramadan för mig, men det har nog varit den jobbigaste emotionally.
Att inte äta, dricka, röka, svära osv (nej, jag vet, man ska inte svära överhuvudtaget) är ändå inte några större problem, men det är annat som gör det lite jobbigare.
Men det får gå helt enkelt.
 
Hoppas iaf att det går bra för er och att det inte är allt för jobbigt.
 
Kärlek&Respekt
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenilita

Ramadan karim <3

2014-07-05 @ 21:35:31
URL: http://www.jenilitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0