Everything I needed, I found in you

Idag har verkligen varit en helt perfekt dag.
En hel del orosmoln jag hade har blåst iväg och kommer nog inte tillbaka så det känns väldigt skönt.
Kommer nog sova väldigt gott inatt.
 
På jobbet går de helt perfekt och jag njuter.
Har inte berättat, men jag har slutat på kundtjänst för ungefär tre veckor sen och är tillbaka på vanligt sälj igen och det går väldigt bra. Trodde inte det skulle va så, men det känns skönt att va tillbaka. Speciellt när mina kollegor är bäst och det inte går en enda dag utan att jag nästan ligger dubbel på golvet av skratt.
 
Annars så rullar ju allt på som vanligt och jag är tacksam för dom jag har runtomkring mig.
Det kanske låter som en klyscha, men vet faktiskt inte alls vad jag hade gjort utan dom. Tänker ofta på det när jag är själv på tåget, till exempel när jag åker till eller från jobbet att myten om att ensam är stark stämmer inte alls. Alla behöver ha nån runt sig. Saker är bara att man behöver ha rätt sorts människor runt sig.
Och det har jag verkligen nu. Kunde faktiskt inte ha det bättre än jag har det nu.
Visst är det fortfarande en hel del som ska komma på plats men det går sakta men säkert och det kommer bli bra igen.
Och sen får vi ändå va realistiska. Hade inte allt hänt innan så hade jag aldrig varit där jag är idag, speciellt med alla människor jag har.
 
Men enough om det nu. Förstår om ni är trötta på att höra det så ska inte plåga era ögon med det mer, haha.
 
Borde egentligen sova nu, men känner att jag har för mycket excitment inom mig så vet att jag inte kan.
Kommer förmodligen ångra mig imorgon, precis som jag gör varje morgon när jag släpar mig ur sängen, men det får det va värt. Är ändå rätt så van by now, haha.
 
Vi hörs iaf kanske imorgon eller helt enkelt när jag hinner.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0