Still can't believe I got my prince

Sitter på tåget nu på väg till jobbet. 
Många undrar hur jag orkar pendla så varje dag, men har gjort det i snart 4 år så det är bara en vana. 

Tycker att det är skönt att bara sitta här i lugn och ro. 
Tänker på hur bra jag har det. Har precis allt jag nånsin har önskat mig. Kommer på mig själv med att sitta med ett stort leende ibland när jag är ute. 

Även om det har gått lång tid nu sen allt vände så känns det på ett som det var igår för jag har fortfarande samma känsla i kroppen, om inte mer. Älskar alla småsaker som att sitta hemma och höra nyckeln i låset eller bara gå och handla. 

Idag vaknade jag med riktig hosta. Det kändes verkligen i lungorna, som rökhosta även om jag inte röker mer. Men stod med folk igår efter jobbet som rökte, men trodde inte att jag var så känslig. Men det försvinner säkert under dagen. 

Jobbar en timme extra idag och gjorde det igår också. Får gå två timmar tidigare imorgon då för att Sverige spelar då. Bryr mig inte alls om fotbollen men vill ändå gå tidigare så har man iaf lite längre helg. 

Vi hörs. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0