Because I'm always safe with him

Söndag redan igen. 
Idag har jag inte gjort mycket. Bara ätit frukost och sen legat och vilat. Ska snart tvätta, städa och gå och handla. 

Det känns fortfarande som en stor lättnad att jag snart slutar på jobbet. Det är mindre än fyra veckor kvar. 

Sen har jag äntligen fått beskedet jag väntade på och det var precis det jag ville. Nu är det bara att vänta lite till och sen är det dags. 
Är så glad och tacksam över det för att jag har väntat länge. 

Annars idag blir det mest lugnt. Ska iväg lite sen bara, men annars inget speciellt. 

Var på Elgiganten igår och köpte nya hörlurar. 
Sen efter det så var det in på Ikea. Jag led hela tiden iom att jag inte tycker om att gå i affärer och jag har väldigt lite förståelse för hur man bara kan gå runt och titta. När jag handlar går jag in och tar det jag ska ha och sen ut igen. 

Hoppas nu bara att dagarna går snabbt för att det är så mycket att se fram emot. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0