Allt är klart

Nu är allt klart så det är bara att åka upp nu :D . Uppsala . Jag fick hyreskontraktet i torsdags så skickade sen på kvällen så fick jag en kopia på det idag :D .. Det kan inte bli bättre nu ! Jag såg en sak i kontraktet i torsdags också , att elen ingår i hyran så det är ännu bättre :) . Som jag kommer gråta när jag åker härifrån men det kommer gå bra. Det måste det göra. Mindre än 2 veckor tills jag flyttar hemifrån. Så stort det låter hehe. Flytta hemifrån. Måste gå igenom allt jag ska ha med mig. Det jag vet än så länge är ju min TV , dator och min Chileflagga som ska hänga lika underbart på väggen där som här. Jag ska också fota lite i LA för man har ju minnen överallt :) .. Jag längtar längtar längtar !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0