Dagarna går

Dagarna går jättefort och det närmar sig snabbt till flytten. Tänker på det hela tiden , ny stad , nytt folk och framför allt att bo själv. Undrar hur det kommer va första natten jag är helt själv. Är nog inte en chans att jag kommer kunna sova då. När jag går ut genom ytterdörren här för sista gången när jag bor här kommer jag nog aldrig glömma den känslan. Det kommer att kännas overkligt att man inte kommer komma tillbaka på typ ett halvår. Kommer ringa hit 10 gånger om dagen minst. Eller det behövs kanske inte för min familj kommer ringa mig hela tiden för att se så jag klarar mig och så jag inte fattas nåt.
Det kommer gå bra. Det måste det göra !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0