Tankarna snurrar

Kontrakten har inte kommit än om rummet och dom skulle skicka det i måndags :S .. Får ringa imorgon om dom inte har kommit då . Skämde ut mig igår när jag ringde till dom och skulle fråga lite saker om rummet. Jag råkade trycka på play på datorn så jag råkade sätta igång jättehög musik så jag bara hoppade till oj så bara tryckte jag på den ljudlösknappen så det hördes bara typ 2 sekunder men jag skämdes ändå haha :D .. Men hoppas papprena kommer imorgon annars blir jag bara så nervös. Jag hoppas att skolan också skickar papper om vilken tid och var man ska samlas och sånt. Snacka om att jag kommer va nervös och spy på morgonen första dagen. Lite jobbigt på ett sätt att man alltid spyr så fort man är lite nervös men det är en sån vana så tänker inte så mycket på det. För det kommer inte bara när jag är nervös utan det kan komma precis när som helst. Men jag ber till Gud att det ska gå bra där uppe. Men det brukar bli vad man gör det till ju. Har vaknat helt tidigt dom senaste dagarna bara för jag tänker på allt med skolan och Uppsala även när jag sover så jag drömmer om det också. Vill flytta tiden en månad framåt och se vad jag gör då.

<3

Kommentarer
Postat av: Lindis the hot one

tihi=)

2007-12-20 @ 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0