Sjuk

Så jobbigt att vara sjuk. Jag är typ aldrig sjuk och när jag väl blir det så känns det typ som jag är döende ..
Jag borde ligga och vila men det är så tråkigt att bara ligga i sängen . Kan inte sova på natten heller . På ett sätt tur att man ändå i vanliga fall har stora sömnproblem så känns det inte så jobbigt med det nu hehe ..
 
Backstreet Boys är tillbaka . Dom kommer allid att betyda mycket för mig . Hela mitt liv handlade ju om dom i flera år innan . Man kunde ju inte ens se mina tapeter för alla bilder på dom :D ..
Hoppas dom kommer till Sverige eller Köpenhamn . Ska springa och köpa biljetter direkt isåfall ! :)
Rätt kul om dom kommer till Stockholm för har ju bara varit där i 1 timme för 1 ½ år sen så jag såg bara tågstationen .

Har knappt ätit på två dagar så tror jag ska dricka te nu även om det e tråkigt hehe ..
Min feber har gått ner iaf så har ingen feber nu så det känns rätt skönt .

Vill gå ut . Känns tråkigt att bara sitta hemma nu . Vill till stan , där kommer va en massa folk där ikväll  :S

Men men får väl gå och göra nåt :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Drygt att vara sjuk stackare:( krya på dig

2007-11-01 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0