Vår dag, våra tider :)

Sån underbar dag idag med Josse :).
Vi har bara träffats snabbt typ 3 gånger sen studenten så det var verkligen kul och det påminde verkligen om gamla tider då i gymnasiet.

Det var verkligen synd att vi splittrades sen efter studenten. Men vi  pratade om en massa saker som hände i gymnasiet :D. Den tiden var helt underbar och så mycket som hände då kommer vi nog inte uppleva igen på 10 år ens.

Man fick tillbaka den mysiga känslan som man hade under hela gymnasiet som typ idag när hon sa nåt roligt på bussen och jag började riktigt gapskratta så alla vände sig om och gamlingarna och busschauffören tittade helt irriterat och jag började skratta ännu mer så påminde det om den tiden :). Vi pratade minnen hela tiden och Josse bara "Jag kommer ihåg alltid när vi var ute så var vi alltid tvugna att stanna för att du skulle kräka. Du mådde fan alltid illa" hahaha :D.

Eller då när vi alltid kom försent bara för jag aldrig orkade skyndade mig på morgonen och Josse blev helt sur på mig och så fick bara jag skäll av läraren bara för jag smällde upp dörren och skrämde livet ur läraren och vi höll på att dö av skratt :D . Eller när vi smög på Josses dåvarande pojkvän för att se vad han gjorde när han inte var med henne och satt och gömde oss i buskarna och hade jättesvårt att låta bli att skratta när han gick förbi oss med sina kompisar. Sen sprang vi ända till där utanför den pizzerian där vi alltid hängde och gömde oss i buskarna för hennes pojkvän var där inne så ringde Josse till han för att se om han sa sanningen när hon frågade var han var men han ljög och sa att han va nån annanstans så det blev ett sånt jättebråk så jag fick ringa till han och säga hur ledsen Josse var och sånt men så var dom ovänner hela kvällen sen som vanligt hahaha .

Eller då när jag var kär i XX och det blev ett sånt bråk mellan mig och mina kompisar bara för han höll på med en massa saker dom inte gillade och jag bara sa att det är jag som har han och inte dom så det borde inte störa dom på nåt sätt och vill han hålla på med det han gör så är det upp till han . Men sen slutade vi träffas men jag tänkte på han dygnet runt i typ 2 år efter det. 

Jag glömmer aldrig den helgen när alla utom Josse och hennes pojkvän var hemma hos XX och jag berättade för henne sen på måndagen på väg till skolan vad som hade hänt mellan han och mig på lördagen och hennes reaktion hahaha :D .

Eller när Josse och ## alltid bråkade så fort dom såg på varandra . Varenda kväll och helg när vi satt på pizzerian så skulle dom bråka om typ allt och inget. Och Josse sa såna roliga saker till ## och jag satt och skrattade hela tiden för Josse lät så rolig när hon var arg.

Tänk alla gånger vi hade samtal med rektorn och kuratorn bara för vi höll på för mycket med en tjej som vi blev ovänner med så hela vår klass fick åka på klassresa bara för att vi skulle bli snällare mot henne.  Men efter det så orkade vi nog inte bry oss mer .

Jag ska skriva ner och berätta allt som hände då nån gång . Vill inte glömma nånting som hände då . Eller lite kanske hehe .

Men underbar dag idag verkligen. Vi delar nåt alldeles speciellt.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0