Mysig dag

Så mysig dag idag med regn :) . Jag vill alltid gå ut när det regnar så hehe . Kan sitta och kolla ut hur länge som helst :) .
Skulle egentligen till jobbet och lämna min timlista men gör det imorgon istället .
När är det Nightcap egentligen ? Trodde först att det var i december och sen stod det att det är nu i oktober och sen står det igen att det är i december så jag väntar till december så hoppas att det inte är imorgon eller i övermorgon . Jag har för mig att det alltid har varit på lov och det är ju inget lov den 8 december .

Vet inte vad jag ska göra idag . Vill åka till Malmö men väntar tills det är bättre väder även om det är mysigt nu :D .. Så mycket jag drömde inatt om att jag va i Malmö och sen att jag va i den skolan där jag gick i ettan till femman och sen skulle jag till där jag gick i högstadiet .
Snacka om att man saknar högstadiet . Det var underbara tider . Hur kan folk som aldrig ens har varit där säga att det är en av Sveriges farligaste skolor ? Och dom som klagar kan sluta böla för småsaker .

Tror jag ska sitta och titta på Gå Loss ikväll om jag inte har något att göra . Min lillasyster köpte den till mig för ett tag sen . Så glad jag blev :D Har tänkt köpa den i flera år nu men har glömt det hela tiden .

Men har bara sett den typ 2 gånger sen jag fick den och inte ens hela utan bara sett dom delarna jag tycker är bäst hehe .


Layal's flicka ska heta Linnéa :D . Skulle först heta Emilia men hon gillade Linnéa bättre . Måste träffa prinsessan snart . Hon har ju levt i 6 dagar och jag har inte sett henne än hehe . 

Ska gå och göra nåt nu ..


Kommentarer
Postat av: Linda

:D hoppas du nu inte missar nightcapen:P

2007-10-31 @ 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0