Rosa bandet

Måste skaffa blogg som alla andra nu :D ..
Så mycket det är nu med Rosa Bandet. Man undrar varför man inte kan lägga ner lika mycket tid och pengar på t.ex människor i världen som svälter. Det är verkligen jättebra med Rosa Bandet för att cancer är verkligen en hemsk sjukdom men det skulle va bra om man la ner mer tid på barn som har det hemskt också. Det är verkligen hemskt att så många barn inte kan ha en rättvis barndom där man känner sig trygg.
Det borde va en självklarhet för alla barn.



Ska ut ikväll. Har inte varit ute och festat på hur länge som helst. Typ ett år sen om inte mer.
Men Nightcap den 31 okt tror jag :D Äääälskar det <3 . Hela LA e där.
Man kollar aldrig på dom som spelar utan man bara springer rundor hela tiden och kollar vem som är där och sånt. Den gången med Linda va bäst när hon såg han som hon va kär i i typ nian så hon drog mig överallt över hela Idrottshallen bara för att följa efter han och sprang ut och in hela tiden och jag fattade ingenting utan bara följde efter hela tiden haha :D
Haha glömmer aldrig den gången i nian i matsalen när han satt bakom oss och jag sa till Linda att jag tycker han är snygg så trodde jag inte att Linda visste vem jag menade så jag kastade hennes nycklar där vid han så hon skulle kunna titta vem jag menade men så sur hon blev för han märkte vad jag höll på med och tittade bak på oss helt konstigt haha :D
Älskar att prata minnen med alla. Så mycket minnen hela tiden <3

Nej nu ska jag fixa mig och duscha och sen iväg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0