Underbar kväll

Vilken underbar kväll igår. Var först hemma hos Emma och skulle fira henne sen stack vi till stan och skulle in på Speakers så hör jag nån kalla på mig så ser jag att det är Josse. Hade inte sett henne sen karnevalen och innan det inte sen studenten så det va kul. Så jag satte mig där med dom och stannade där hela kvällen.

Sen skulle vi till nån fest så gick vi och skrek lite kanske på gatan och jag la mig mitt på gatan för jag va jättetrött medan Josse stod och skrek på sin mobil att hon ser dubbelt hahaha. Så var vi där vid posten för vi skulle sticka dit vid Elias så snackade vi om nånting så bara skriker en kvinna till oss från sin balkong: Håll käften och gå ! Så jag bara skriker en massa saker till henne så går hon in igen så vi glömmer ju henne så står vi under hennes balkong för Josse ringde nånstans så bara kommer ett ägg flygande ner från hon kvinnans balkong och landade typ 1 cm från min sko och jag börjar skrika en massa saker till henne som jag inte ska upprepa hehe . Vi tänkte gå upp till henne men vi visste inte portkoden. Men sen stack vi innan polisen kom.
Men det var en underbar kväll ! Påminde verkligen om gamla tider när jag och Josse och en massa andra alltid var ute och gjorde massa saker. Saknar den tiden men samtidigt så vill jag inte gå tillbaka.
Men så dåligt man mår idag var verkligen värt det :) .

Ska lägga mig nu och vila. Är jättetrött. Skönt att man kan sova en timme längre nu :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var en trevlig dag=)

2007-10-31 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0