Fler frågor

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- Nej

2. Har du sett din bästa vän gråta?

- Jaa iaf den jag bryr mig mest om

3. Vill du gifta dig?

- Absolut

4. Vad åt du senast?

- Klubba

5. Har du fått någon komplimang idag?
- Tror inte det

6. Har du varit med i en rättegång?
- Nej

7. Är du polare med grannarna?
- Jaa

8. Vilka språk pratar din mamma?
- Varför ??

9. Vilka länder har du bott i?
- Sverige

10. Senaste piercingen?
- Näsan

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- När jag och Gulbahar åkte till nåt köpcenter

12. Gay?
- Nej

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?

- Jaa

14. Har du äggat någon?

- Tror inte det . Kommer inte ihåg

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
- Nej

16. Suger det här?
- Inte mer än nåt annat

17. Har du varit på stranden?
- Jaa

18. Har du haft en stalker?
- Tror inte det

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
- Ja tyvärr

20. Hur bra är din syn?
 - Mycket sämre än den va innan

21. Har du varit på ett party?

- Jaa

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

- Nej

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- Att du e konstig för har ingen bror

24. Har du varit utomlands?

- Jaa

25. Har du sett din bästa vän naken?
- Jaa eller iaf den jag bryr mig mest om

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

- Har aldrig varit på bröllop

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

- Nej dom skulle bli galna 

28. Var är dina syskon just nu?
- Vet inte

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
- Inatt att jag va med i American Idol :D

31. Vilken tid gick du upp imorse?
- 6.30 typ

32. Vad ska du göra i helgen?
- Plugga och va med Gulbahar

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg
- Min ensak

34. När var du riktigt sjuk senast?
- Några år sen tror jag

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
- Vet inte .. Gonza kanske

36. Vad finns i din bakficka?
- Inget

37. Har du färglinser?
- Nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
- Sov

39. Vad är det första du gör på morgonen?
- Önskar att natten var i 10 timmar til

40. Vad ska du göra efter det här?
- Gå och äta med Gulbahar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0