Frågor ..

Vem:
VEM ÄR I RUMMET MED DIG?
- Ingen
VEM FICK DU SENAST SMS AV? - Mirre
VEM TÄNKER DU PÅ NU? - Ingen kommentar
VEM PRATADE DU SENAST I TELEFON MED? - Gulbahar 
VEMS HUS VAR DU SENAST I? - Mitt gamla
VEM ÖNSKAR DU VA MED DIG NU? - Ingen kommentar
VEM ÄR DIN FAVORITSLÄKTING? - Min farmor

Var:
VAR ÄR DIN MOBILTELEFON? - Bredvid mig
VAR ÄR DIN MAMMA? - Varför ??
VAR SOVER DU? - I min säng
VAR HANDLAR DU MEST? - Affären
VAR FICK DU TAG I TRÖJAN DU HAR PÅ DIG? - Nånstans i Malmö
VART ÅKTE DU SENAST BIL? - Hem
VAR I DITT RUM ÄR DU? - Är inte i mitt rum

Vad:
VAD ÅT DU SENAST?
- Klubba
VAD DRACK DU SENAST? - Läsk
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ DINA BYXOR? - Svarta
VAD ÄR DEN NÄRMASTE SAKEN SOM ÄR BLÅ? - Nåt på datan
VAD HAR DU PÅ FÖTTERNA? - Strumpor och skor
VAD ÄR DIN FAVORITFÄRG? - Lila och svart
VILKEN FILM SÅG DU SENAST? - Blood in blood out
VAD HÖR DU JUST NU? - Min mobil vibrera


Har du någonsin:
SOVIT I EN ANNAN SÄNG?
- Ja
HÅNGLAT PÅ BIO? - Nej
HÅNGLAT I SKOGEN? - Nej
HÅNGLAT I DUSCHEN? - Nej
HÅNGLAT I EN BUSS? - Nej
HÅNGLAT I EN ANNAN STAD? - Ja 
HÅNGLAT MED EN AV SAMMA KÖN? - Nej
TYCKT ATT DIN KUSIN ÄR HET? - Ja
KÖRT ÖVERHASTIGHETSGRÄNSEN? - Nej 
MÅLAT OM DITT RUM? - Ja
DANSAT FRAMFÖR EN SPEGEL? - Ja
FÅTT HICKA? - Ja
DUMPAT NÅGON? - Ja 
STULIT PENGAR FRÅN EN KOMPIS? - Nej
HOPPAT IN I EN BIL MED FOLK DU JUST TRÄFFAT? - Säkert
VARIT I SLAGSMÅL? - Ja
SMUGIT UR DITT HUS ? - Kommer inte ihåg
HAFT KÄNSLOR FÖR NÅGON SOM INTE KÄNT DETSAMMA? - Ja
HÅNGLAT MED EN FRÄMLING ? - Ja
SAKNAR NÅGON JUST NU ? - Ja

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Missa INTE tävlingen på min blogg - där du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

http://natalieb.blogg.se/tvling.html

2008-04-01 @ 11:31:13
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Jessica och Jakob

Tack för din kommentar :)Jag hopps de blir vräkta! Okej om jag snor dessa frågorna?

2008-04-01 @ 19:46:31
URL: http://nogg.se/mamma060314

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0