Ingen data

Har ingen data. Slog sönder den i söndags så hårddisken blev helt Cp. Måste lämna in den och ber till gud att det går att rädda det som är där. Bryr mig inte om serierna och filmerna men vill ha kvar bilderna. Där är bilder från typ 2003 och det var ju då det hände mest så vill absolut inte förlora dom. Har iaf många bilder på lunar och bilddagboken men verkligen långt ifrån alla. Men hoppas hoppas det fixar sig. Bryr mig inte om hur mycket det kostar , betalar hur mycket det än kostar.
Sitter i skolan nu. Börjar egentligen 12.15 men så tråkigt att sitta hemma spec när man inte har nån data.
Men ska väl gå och sätta oss kafeterian nu och kanske bli lite piggare ..

<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch vet hur det känns. Hade 11 000 foto på datan ett tag och datan gick isönder! Som tur var kunde man rädda dem! Är det en stationär (vet inte hur det stavas) data så går det att sätta in hårddisken i en annan data. Nu har jag lagt mina bilder i en externhårddisk men den va med påväg att gå sönder ett tag!

2008-04-02 @ 18:54:56
URL: http://nogg.se/mamma060314

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0