Ledig

Skönt att va ledig från skolan hela veckan nu. Men hade varit mycket bättre att åka till LA och va där ändå till söndag. Men det var så dyrt så kanske bättre att behålla det och betala datan med det istället. Var och frågade dom igår hur det gick och han sa att min data stod näst i tur så dom borde börja fixa den idag på morgonen :D Så hoppas hoppas den blir klar denna veckan. Går med det kvittot i väskan hela tiden så jag kan springa dit när dom ringer haha :D

Måste göra en massa kompletteringar nu när vi är lediga hela veckan. Inte konstigt att man måste göra så många kompletteringar när man inte har tillräckligt med tid att göra arbetena ordentligt förrän det ska va en massa nya hela tiden. Ibland undrar jag va i all världen jag tänkte på när jag flyttade hit :S ..

Och Fatmire är i Malmö nu. Hade varit perfekt att åka till LA nu och flippa rundor med henne i LA och Malmö :D ..

Nej får väl fortsätta med min tråkiga VFU rapport nu så den kan bli klar nångång. Blev iaf klar med min äckliga tråkiga hemsida igår och det var mest den jag var orolig för ..

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0