Måndag

Skönt att äntligen sitta vid datan igen. Iofs skolans sega datorer från medeltiden men iaf bättre än inget. Har ju inte kunnat sitta nåt vid datan dom senaste helgerna och kom på igår att när det är VFU på onsdag - tisdag så kommer jag inte kunna sitta här på en hel vecka. Men ska iaf lämna in min egen data idag så hoppas det går att fixa. Bryr mig inte om filmerna och serierna det kan man ladda ner igen men vill ha kvar bilderna. Kommer aldrig mer slå min data hur seg den än är och hur arg jag än blir. Får slå in i väggen eller nåt istället. Men ska inte säga till dom att jag slog till den ska säga typ att jag tappade den eller nåt för annars kommer dom nog titta på mig som jag är den största idioten i världen. Han dataläraren jag pratade med sa också att jag ska inte säga att jag slog till den. Tur iaf att dom inte bryr sig ifall man har ett olagligt nerladdningsprogram. Fattar inte varför det ska va olagligt :S .. Kändisarna tjänar ju så mycket ändå.
Det kommer verkligen inte bli billigt men det får kosta hur mycket det vill för datan ska lagas i vilket fall som helst. Har ju pengar undansparade ifall det skulle bli kris med nåt och detta är verkligen en kris. Be en bön för mig att bilderna kan sparas.

Ska träffa min arbetsgrupp runt tio och jobba med ett av våra 1000 arbeten nu. Hoppas det går iaf lite fort så jag kan lämna in datan så fort som möjligt.

Det var verkligen segt att gå upp idag. Skulle egentligen ta den bussen som går 06.59 men va helt död så tog den klockan 07.19 istället men åker ju bara hit tidigare så jag kan sitta vid datan.

Vissa människor är verkligen värda all lycka i hela världen. Dom förtjänar bara det bästa. Alla som ställer upp utan att först ha i tankarna att dom måste få nåt tillbaka annars ställer dom inte upp. Dom som sätter andra i första rummet och vill att andra ska ha det bra. Dom som har förståelse för andra utan att tänka först på hur man själv har det och bara kan va glad för nån annan om dom själva har det bra. Dom som är bra lyssnare och inte bara kan lyssna om dom inte har nåt annat roligare för sig. Dom som inte ger upp och klagar för minsta lilla. Dom har min respekt livet ut.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0