2008.07.17

Beställt biljett

Har beställt biljett till Uppsala nu så åker på tisdag klockan 11.25 från Lund så är i Sthlm lite innan 16 så hoppas att jag är i Uppsala runt 17. Vet hur man hittar upp nu till var tåget går i Sthlm så slipper yra rundor där nu. Men kommer tillbaka till Malmöfestivalen så blir tack och lov inte borta härifrån länge :D , Vet ju inte hur länge jag kommer va borta sen när skolan börjar igen. Hoppas iaf att det inte är ända till julen men får se. Kostar ju mycket också så mest av pengarna denna sommaren har gått till resorna.

Dom ringde från jobbet innan också och frågade om jag kunde jobba imorgon för det va kris. Så det är nog hög tid att åka tillbaka nu för dom behöver folk och jag behöver pengar. Måste ju betala hyra igen för augusti för nu är dom 2 hyresfria månaderna tyvärr slut.

Äntligen pratade vi idag ! Det är konstigt jag har bara bett till Gud verkligen från botten av mitt hjärta 2 gånger i mitt liv bara och båda gångerna verkar det som mina böner har hörts för det blev som jag ville båda gångerna. Känns så skönt att veta var du har hållt hus dom senaste veckorna :)

Känns lite fel att gå tillbaka till den gamla bloggen nu när man har kommit in i detta nu så håller mig nog till detta nu :)

Hittade en gammal bild som jag tydligen hade lagt i bilddagboken . Den är från 27/11 - 2005 :)

<3
17 Juli 2008 23:43 | Länk | Kärlek&Respekt | 0 kommentar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0