Igår och inatt :D

Är riktigt trött idag . Ska nog snart sova , kanske får lägga mig innan jag piggnar till vid runt 23 typ som vanligt.

Igår kom Jessica runt 13 typ och vi bara softade mest. Jag låg i sängen och halvsov typ och hon satt vid datan. Städade lite och så sen frågade henne om hon ville gå till Norrlands sen och äta så vilade nån timme till och sen fixade mig så vi va där vid 19 typ. 
Så vi gick in och beställde och så bara satt vi där ute och pratade och sånt så kom det folk och satte sig där vid vårt bord så vi pratade med dom hela kvällen så till slut va vi helt uppdelade och vi pratade med varsitt folk hehe.

Så när dom stängde så gick Jessica med nån och skulle handla cigg men dom skulle inte komma tillbaka så va jag kvar med dom jag träffade så till slut gick vi också och snackade och sånt.

Sen när klockan var lite över 05 så gick jag tillbaka till stan för tänkte gå till Jessica för att fråga henne hur det hade gått och vad hon gjorde efter hon hade gått från Norrlands. Så var hos henne vid 05.45 typ så hon kom ner och vi satte oss utanför hennes port och snackade och så. Sen vid 07 typ tog jag bussen hem och satt en stund vid datan och sov typ en timme och sen till stan för skulle träffa Jessica för vi skulle till apoteket och sen gick vi och fikade. Och jag var helt död för hade ju inte sovit på över ett dygn. Brukar iofs inte somna förrän typ runt 05 men hade ju somnat när jag kom hem och det va riktigt jobbigt att vakna igen. Men hann sova en stund innan iaf.

Så kom hem vid 14 igen och satte igång en film på datan för att ha nåt i bakgrunden och gick och la mig sen. Vaknade vid 18.30 igen och var helt väck men segade mig upp vid 19 typ och satte mig vid datan. Sen dess har jag inte gjort mycket men skönt att bara sitta här .

Det var verkligen kul igår och inatt :D . Inte konstigt egentligen men den underbara stämningen på Norrlands :D .

Har givetvis också blivit av med min sladd till kameran så kan inte lägga över bilder. Fattar inte var den har tagit vägen. Dom i LA har inte heller sett den så den måste ligga här nånstans men har letat tusen gånger. Men får väl leta riktigt noga imorgon för vill gärna lägga över bilderna.

Men men har inte så mycket mer att berätta. Tänkte lägga in lite bilder på bilddagboken nu sen kanske lägga mig men brukar va så när jag är trött så så fort jag lägger mig blir jag pigg så kanske inte så lönt egentligen.

Får bli en gammal bild idag ;) Den är från 2008.07.04 :)

<3





Kommentarer
Postat av: jennifer

svar: på inställningar :)

2008-08-29 @ 16:22:41
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Victoria

svar: haha ja visst är dom grymma :D synd att dom inte är mina fan :(

2008-08-29 @ 18:18:47
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0