Drömmar

Har mest bara tagit det lugnt idag , var bara och handlade innan men annars mest suttit vid datan. Vaknade först vid 9.30 av att Gulbahar ringde en signal till min mobil men har inga pengar så kunde inte ringa upp så somnade om efter en stund och vaknade vid 13.30 typ. Var nog fortfarande trött efter igår natt.

Kommer inte få pengar från csn förrän nästa månad bara för jag glömde att posta det pappret i tid. Så kommer leva riktigt fattigt denna månaden.

Usch ja på måndag börjar skolan :S . Känner verkligen inte för det. Hade helst velat läsa nåt annat typ språk eller nåt. Har funderat på att kanske bli tolk. Kanske kan göra så som i gymnasiet och välja spanska bara för att slippa göra nåt och få ett gratis mvg haha. Men får se hur jag gör.

Hade helt konstiga drömmar inatt. Drömde att jag var i LA och det var mitt i natten och jag va helt själv i stan och det var en massa spöken överallt som gick där så va jag vid bankomaten vid torget så va där ett sånt spöke som jagade mig och jag låtsades som jag inte brydde mig men va helt rädd. Så såg jag en kille jag har jobbat med i somras så gick jag till han men han brydde sig inte så jag va helt rädd. Hade en så konstig känsla när jag vaknade. Om nån kan tyda drömmar så säg gärna till va det betyder.

Känner för att festa men alla jobbar så det är helt tråkigt. Tänker ju inte direkt gå ut själv som man är helt mobbad ;)

Har lett hela dagen idag också . Det var precis vad jag behövde. Behöver kanske slappna av lite oftare och bara ha kul utan att tänka på nåt annat en stund. Kommer ha gott om tid att oroa mig för saker senare.

Ska väl hitta på nåt att göra nu. Sätter väl förmodligen igång nån film att ha i bakgrunden.

Finfina statistiksiffror , fortsätt så ;) Men glöm för allt i världen inte att kommentera :)

Ska snart lägga in nyare bilder men annars finns dom i bilddagboken så länge :D . Denna bilden är från 2008.06.20

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0