Känslorna snurrar

Om du bara visste hur mycket du betyder för mig. När vi träffades i lördags visste jag direkt att det var rätt. Kommer aldrig lämna dig vad som än händer. Kommer alltid finnas vid din sida genom allt. Exakt allt.

Du har bara funnits i mitt liv i några månader men dom starka känslorna jag har för dig finns där hela tiden. När vi skulle träffas idag och jag såg dig komma gående mot mig började mitt hjärta slå ännu fortare än innan.

Synd att jag inte vågar visa vad jag känner. Det var därför jag babblade på hela tiden i lördags för jag va så nervös. Brukar oftast kunna dölja att jag är nervös men det gick inte då.

Du är en av anledningarna till att jag inte vill åka tillbaka till Uppsala. Du får mig att inse att jag hör hemma här och att det är folket här jag ska ha omkring mig och som får mig att må bra.

Vill ha dig i mitt liv för alltid vad som än händer och lovar att aldrig svika eller lämna din sida <´3

Kärlek&Respekt

Kommentarer
Postat av: Jenilita

Hej gumman! va e det ja läser??!! Är du kär!!!!!!!

vem e prinsen? ja e så nyfiken haha, är det han AP killen:P Jag har bytt nummer snuttan du får det över msn! hoppas du har julstämning där borta! Julpussar

2008-12-23 @ 23:27:02
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0