Bara till dig

Idag när jag tänkte på dig undrade jag om mitt liv och mina känslor för dig hade ändrats mycket om du hade försvunnit från mitt liv. Tänkte att det kanske egentligen inte hade gjort så mycket iom att vi inte har känt varandra så länge.
Sen nu ikväll när vi sågs och jag hörde din röst kunde jag bara inte fatta att jag tänkte så. Du är så viktig för mig och jag vill aldrig att du försvinner från mitt liv.
När jag såg dig komma ur bilen ville jag bara springa fram till dig. Sen när vi gick så ville jag bara titta på dig hela tiden men vågade inte.
Vi har bara känt varandra i några månader men du är nästan den viktigaste i mitt liv. Lyckan jag känner varje gång vi ses kan inte beskrivas. Jag kommer att stå vid din sida genom allt och kommer aldrig att svika dig.

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0