Överallt i Uppsala

Igår hittade jag en mobil när jag satt på bussen. Den var verkligen överfin och typ helt ny Sony Ericson. Så kollade igenom meddelandena och såg att det var mest meddelanden från mamman så tänkte att det måste va nån yngre människa. Så såg sen att det var en kille på hans andra meddelanden.
Hade värsta dilemmat om jag skulle ringa hem till han eller sälja den. Så tänkte i typ en halvtimme och ringde till slut hem till han och sa att jag hade hittat hans mobil. Vi bestämde att vi skulle ses idag halv fyra.

Idag vaknade jag runt 8.30 och hade värsta förväntansfulla och nervösa känslan i magen , vet inte varför och kunde inte komma på nåt speciellt som ska hända.
Åkte till centralen runt 10.20 för att möta Fatmire som skulle komma 10.40. Hennes tåg va helt försenat så satt där i typ 40 minuter och väntade.
Så när hon kom gick vi till studenthälsan och sen till Akademiska. Efter det åkte vi till moskéen för att Fatmire ville prata med en imam. Jag hade aldrig varit i en moské innan så det va kul. Man kände sig helt fridfull där.
Efter det så åkte vi till banken för att Fatmire ville sätta in pengar. Sen gick vi till Norrland´s för att jag skulle få betalt för nåt i somras. Och sen gick vi till katolska kyrkan för att jag inte har varit där sen jag flyttade hit. Kan inte förklara styrkan man känner när man är där.
Efter det gick vi och träffade han killen och gav han mobilen. Det var rätt skämmigt men han va ju typ 12 år så spelar nog inte så stor roll.
Sen gick vi till Jalla och åt. Fatmire satt och höll på att spy hela tiden för hon kastade i sig maten haha.
Sen efter det gick vi och handlade bara och jag följde Fatmire till tåget.
Kom hem runt 17.30 typ tror jag och var sååå trött. Så somnade runt 19 och sov till 23 typ. Så får hoppas jag kan sova senare.

Var rätt jobbigt att springa runt i hela Uppsala men najjs att varken jag eller Fatmire orkar gå snabbt så det blir aldrig överjobbigt :P



Fatmire & jag idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0