Tillbaka där jag hör hemma

Ja nu är jag äntligen i Landskrona :D . Var i Sthlm lite över 10 igår så fick vänta i lite över en timme men det var inte så farligt.
Hade bara sovit typ 2 timmar på natten så sov större delen av resan. Var i Lund vid 15.30 och hade följe med en tjej och hennes 2 barn som skulle till Helsingborg så vi stod och babblade medans vi väntade på tåget så typ 2 min innan det skulle komma kom jag på att jag inte har nån biljett så tänkte låtsas att jag sov om dom skulle kolla biljetten men ändrade mig sen och gick och köpte biljett och tog ett annat tåg istället.

Kändes heeeelt underbart när man såg Landskrona , kändes typ i hela magen. Nu i typ 3 veckor slipper man spela lugn och intresserad och tänka på vilka ord man använder och att folk tror dom vet hur man är bara för man kommer från ett visst ställe.
I Landskrona vet alla vad som gäller och vet vad iaf respekt betyder.

Får se vad som händer idag , måste förmodligen till stan och handla en tandborste för glömde givetvis den i Uppsala. Hoppas hoppas tiden går så sakta det kan nu när jag är här.
Kan inte fatta att jag har bott i Uppsala i snart ett år. Den 7 jan blir det ett helt år.
Tack Fatmire för du vet precis vad jag menar , ingen kan sakna och älska Landskrona & Malmö lika mycket som oss ;) .

Tänkte städa lite nu och sen se om nån pallar göra nåt . -

<3



Fatmire & Jag <3333




Landskrona <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0