Nyår imorgon

Vaknade runt 11 idag och låg kvar till 12.30 typ och sen segade mig upp och gjorde frukost och tittade på Våra bästa år. Sen åkte till stan och skulle hitta ett par skor att ha imorgon men hittade givetvis inte. Så gick vidare till systemet , trodde där skulle va fullsmockat med folk men det var rätt lugnt. Fick stå i kö rätt länge men inte så farligt så nu är hela kylskåpet fullt för imorgon (Y).

Sen åkte vi hem och jag fixade mig lite och sen åkte vi till Malmö med Emma för att hon skulle kolla i affärer och jag skulle desperat leta efter skor. Så vi gick först runt på Gågatan och kollade och sen in på Hansa och där hittade jag ett par riiktigt fina skor som jag ville ha , utan klack , låga och fina :) . Dom kostade 400 kronor från början men det var halva priset så behövde bara ge 200 för dom :D

Ska ta tåget lite innan 15 imorgon så är hos Karro typ 15.30 tror jag. Lääääängtar * . -  . Kom till Helsingborg om ni inte har något att göra :D

Tror vi hörs nästa år :) Hoppas ni får en helt underbar dag imorgon och ett riktigt kul nyår och ta det lugnt !
Gott nytt år !

Kärlek&Respekt

<´33


Mina skor till imorgon :)


Kommentarer
Postat av: glamorous

fiiiiiiiiiiiiina skooor :D imorron ska vi festa fuuucking jävlar i det :D

2008-12-31 @ 00:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0