Vanessa & Pablo slut ?

Vanessa har nu tröttnat totalt på att vänta på att få kontakt med Pablo igen. Hon har funderat i flera dagar nu om hon ska be han dra eller inte och hur hon än vände och vred på det så kändes det rätt att bryta det dom hade.
När hon tänkte på om hon skulle bryta det så var det något som tog emot men sen insåg hon att det var inte som det tog emot utan det var bara att hon var lite nervös för att göra det.
Men nu är det gjort iaf och hon känner sig rätt lättad men han har inte läst än vad hon har skrivit men hon ska kolla imorgon om han har varit inne och läst det.

Detta är vad hon skrev till han på Bilddagboken 20 dec 00.16 :

" tror de e bäst om vi aldrig mer snackar , pallar inte med att aldrig veta om du ljuger eller säger sanningen .. antar att du har blockat mig på msn eftersom du inte har varit inne sen jag frågade om du skulle bli pappa och du sa nej . jag har aldrig nånsin ljugit för dig och tycker inte att jag förtjänar nåns lögner . ville verkligen tro på allt du sa men inser nu hur fel jag hade . ville tro att du sa sanningen . du kan radera alla porrbilder och skit du har på mig , radera mitt nummer och ta väck mig från msn på riktigt .. lycka till med ditt lilla svenssonliv och tack för den här tiden . hejdåå "

Så nu är det nog över för dom för alltid ..

Tiden får utvisa





Kommentarer
Postat av: Jenilita in kina

hej gumman! hoppas allt e bra! ja va i disneyland idag haha sprang där me alla barn ja älskar sagor! haha kärleken e svår:S åker hem till sverige imorgon bamsekram

2008-12-20 @ 14:09:31
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0