Fel buss :D

Har redan slutat vid 12 men så tråkigt att åka hem. Ska till stan också och handla lite.
Tog fel buss imorse när jag skulle till skolan haha . Jag ska ju alltid ta 2:an och så kom bussen så gick jag på så där den brukar svänga till vänster svängde den till höger så bara tänkte jag hallå åker vi inte åt fel håll ? Så kom jag på att jag hade tagit 21:an istället för jag kollade inte vilken buss jag gick på för jag va ju helt död som vanligt på morgonen. Så jag hoppade av vid nån hållplats typ mitt i nowhere så kollade jag om det va nån buss där som gick till statshuset och som tur va så skulle det gå en om typ 3 min så jag åkte en jätterunda för att kunna komma till statshuset och kunna byta till den som går till skolan så det var tur att jag åkte så tidigt hemifrån annars hade jag varit jättesen så då hade jag bara åkt hem igen. Men det va kul att se en del av Uppsala som jag aldrig hade sett haha :D

<3

Kommentarer
Postat av: Linda

haha så likt dig=) haha

2008-03-02 @ 11:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0