Helg

Så skönt med helg även om det inte känns som man har helg nu mer. Och dom dagarna man är ledig mitt i veckan måste man ändå sitta i biblioteket och plugga ihjäl sig.

Så glad att jag har träffat Gulbahar och våra asgarv i skolan så vi nästan dör haha. Och Jessica också. Haha som jag och Gulbahar satt och skrattade åt Jessica när hon satt och sov på föreläsningen. Haha så rolig hon såg ut :D Gulbahar sa till mig att peta på henne så gjorde jag det och hon bara vaknade till och sa helt yrvaket "Jag sov inte" hahahaahaha :D . Så sen när vi stod ute och rökte på rasten så stod vi och riktigt asgarvade åt Jessica och Jessica skrattade åt sig själv och dom två killarna vi stod med bara stod och pratade och brydde sig inte men sen såg man att han ena skrattade också lite för vi skrattade så det ekade på hela gården hahaha. Man får ibland tillbaka gymnasiekänslan och det är ju den bästa känslan :D

Så är det tenta på fredag. Är jättenervös verkligen. Får plugga imorgon. Har börjat lite men det är jobbigt med alla Lpfö 98 och Lpfö 94 och allt sånt konstigt. Tur iaf att vi inte behöver kunna alla årtalen. Men det ska visst komma mycket om etik och det tycker jag är jätteroligt.

Var i stan innan och köpte kläder, smink och mat. Laddade på mitt busskort också. Maskinerna i bussarna här är helt konstiga man ska typ trycka på nån knapp som man lägger kortet på. Svårt att förklara.

Ska till LA den 19/3 :D Längtar jättemycket. Tror faktiskt att jag kommer tycka att det är konstigt att höra så mycket skånska sen. Tror att jag egentligen har vant mig mer vid denna dialekten redan än jag tror även om jag inte vill. Haha försöker lära Gulbahar att prata skånska men hon är verkligen sämst på det haha. Det va nån i min klass som sa att jag låter precis som Zlatan haha.

Sov typ två timmar nu på kvällen. Kändes rätt skönt. Har börjat somna helt tidigt den senaste tiden. Innan somnade jag alltid typ runt tre och gick upp vid 12 eller 01 men nu somnar jag ibland vid 23. Somnade klockan tolv igår så vaknade åtta idag. Har kommit på att om man går upp tidigare så får man ut mer av dagen hahaha :D .

Ska nog bara sitta här ett tag till och sen sova ..

<3

Kommentarer
Postat av: Linda

=)

2008-02-18 @ 10:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0