Underbar kväll / natt

Hade tenta igår på morgonen och jag va verkligen nervös men hoppas att jag klararde den.
Sen på kvällen gick jag , Gulbahar och Jessika ut och det var så kul :D . Vi hade sån tur det va fri inträde på stället om man hade nationskort så det va skönt .. Men så kul vi hade , stod och dansade hela kvällen och jag ställde mig på en sån stor högtalare och dansade och det va så kul för alla kollade på en och stod under en och dansade. Sen ställde sig Gulbahar på högtalaren bredvid mig och vi stod där helt länge :D .

Sen stack vi hem vid halv tre typ och det var så skönt att lägga sig. Somnade typ vid fyra men vaknade helt tidigt typ vid 12 men gick inte upp förrän vid två. Var helt död och orkade verkligen inte gå upp. Men segade mig upp iaf och gick och handlade och följde Jessika till bussen. När jag kom vid min port och skulle ta upp mitt kort så märkte jag att jag hade glömt det så jag fick stå utanför porten och vänta tills det kom nån som skulle in.

Tänkte lägga mig en stund och vila när jag kom hem men städade istället för här såg ut som ett bombnedslag sen igår när vi va här innan vi gick ut. Har nästan städat klart nu och det börjar se okej ut hehe. Det är helt otroligt så dyrt det är att åka taxi. Bara den lilla biten på högst 10 minuter kostade 150 spänn ncncnc.

Får nog fortsätta att städa nu så jag kanske ska lägga mig en stund sen :)

<3

Jag och Gulbahar igår :D <3


image6



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hoppas tentan gick bra ;)

2008-02-23 @ 17:25:11
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Linda

Verkar varit kul=)

2008-02-26 @ 19:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0